Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zázraky z cizího břicha III. Jak nám do života vtrhnul Mauglí

V době mezi našim prověřením a představami, kdo na nás čeká, jsme žili docela běžným životem, ale něco se přece jen změnilo. Věděla jsem, že je otázka času, kdy nás nějaký prcek pojme za vlastní a to je to, co celé období čekací, dělá téměř nesnesitelné.


Myslím nesnesitelné pro mě. Pes svoje splnil a v poklidu, který je mu vlastní, se vrátil ke svým akčním hrdinům, kravinkám se synem, ping-pongu, práci - neb je workoholik, poslechu Harryho Potera na MP3, motorce…                                                                                                                                             

 

Myslím, že okamžitě zapomněl, proč se mnou všechno absolvoval a nebo tiše doufal, že se na nás žádného uřvánka nedostane. Bylo léto, odjeli jsme k moři - Pejskovou řečí : " Směr Munchen " a dál do jižní Itálie, kde jsme celá rodina (dospělé děti, benjamín a my), chytali bronz, křepčili při animačních programech a podivovali se nad velkou dírou zvanou Vesuv.                                                                

 

Dovolená utekla jako Pes do hospody a my byli zpátky doma. Pár dní na to zazvonil telefon, který nám změnil život. Ne, že by nás jedno dítě doma navíc rozhodilo, ale tohle bylo jiné. A jelo se zase do Prahy. Byla jsem nervózní skoro tak, jako když si Pes poprvé přivedl ke mně domů svoje děti z prvního manželství.                                                                                                                                              

 

Jeho sňatek s čistokrevnou Romkou neměl dlouhého trvání, ale holku a kluka přece jen stvořit stihli a tak na naší svatbě byly čtyři svatební dary - Pejsek (holka a kluk), já (dva kluci). Později se narodil benjamín, náš společný synátor.                                                                                                                             

 

Tohle ale není o pěstounské péči, takže zpět k mému stresu a nervozitě z uzlíčku, kterému dáme vše, co kdy neměl, pupíčkovi, kterému jedeme zachránit život. V Praze nám ukázali fotku s černou šmouhou a Psovy rysy zbledly: " No, když se umaže, tak to na něm aspoň nebude vidět ". Tradáááá do děcáku.   

 

" Kokosák" (černé dítě v bílé rodině) tam stál, oči obrovský a dlouhý řasy zvedaly vítr. Bylo mu pět let. Black and white. Máma bílá, táta Rom. Náš Mauglí byl a stále je nádhernej. Po pár návštěvách u nás se dokonale vcucnul do rodiny, pochopil, že kamna pálí, trouba peče koláče, kočky smí spát v posteli a brácha, že je Bůh. Pes hned uvažoval o druhé motorce (syn už jednu krosku má), ale to jsem zarazila v zárodku. Bylo potřeba naučit našeho Mauglího plavat, jezdit na kole, zavazovat boty… Do tří měsíců všechno zvládnul. Dokonce i otázku zrození jsme probrali, neboť věřil, že se narodil tátovi, se kterým tvořil po skládkách, zahradních koloniích a azyláku, nerozlučnou dvojici. Přesto mu jeho bio otec dal to nejcennější, co mohl, dal mu lásku a důvěru v lidi. Tak si nás našel náš "zázrak z cizího břicha č.1"

Jakmile se Mauglí vřítil do našeho života, začal mě pronásledovat, kam jsem se hnula, tam byl. V kuchyni, na záchodě, u schránky na dopisy, ve sprše… kdykoli jsem se rozhlédla, stál tam, hypnotizoval mě a usmíval se. Taky pořád jedl. Není mi dodnes jasné, jak se takové obrovské množství jídla mohlo vejít do tak mrňavýho stvoření. Všechno mu chutnalo, nevybíral si, prostě poklad každé kuchařky. V té době nepotřeboval nikoho, kromě mě. Pravda, moc jsme si nepokecali, protože šišlal tak strašně, že jsem mu sotva rozuměla.                                                                                                                                         

 

Asi týden mi říkal jménem, Pejska ignoroval úplně. Potom jsem náhodou zaslechla za rohem: " Mami, mami, mami " Dál nic, nepatřilo to mně, byla to jenom zkouška. Mauglí si zkoušel nanečisto slovo, který nikdy předtím nepoužil, bodejtˇ-  byl jenom s tátou. A pak mi to došlo, on tátu má, proto Psa "nepotřebuje".                                                                                                                                           

 

Ne, že by se z toho Pes hroutil, to bych lhala, taky protože svou přípravku prospal, tak mu bylo docela šumák, že s ním Mauglí moc nemluví. Naopak, dostalo se mi jasného vysvětlení: " Panebože, nech toho kluka na pokoji, nezkoumej ho, on si zvykne sám."                                                                                   

 

Měl pravdu. Těžko se mi to přiznává, ale jo. Malej se naučil jezdit na kole, bruslit, plavat, a protože byly letní prázdniny a já musela nastoupit zpět do práce, tak se naučil i mít bráchu.                                      

 

Náš syn se strašně těšil na parťáka, a když konečně přišel, tak trávil svůj čas v kuchyni a se mnou na zahrádce. Náš mladej to nemohl pochopit, nabízel takové možnosti a ten divnej kluk nic…"Mami, necháme si ho, ale je úplně pitomej! " Naštěstí nemáme blbý dítě a tak velmi rychle pochopil, že to je jinak, než to vypadá a že mu musí dát čas. Přes věkový rozdíl čtyř let se nakonec stali ti dva nerozlučnou dvojicí - velkej a malej, tlustej a hubenej, bílej a černej. Hádají se, perou se, ale nežalují a drží spolu basu.           

 

I Pes se dočkal a je pro Mauglího tátou. Kluci s ním jezdí do lesa, bere je na vodu, na hory… Prostě, Pejsek jednoduše přibral Mauglího do svého života ve chvíli, kdy o to Mauglí stál sám, on nehnul ani prstem.                                                                                                                                                  

 

Vlastně to chápu. Pes nekřičí, nehubuje, nenutí nikoho nic dělat, netlačí na pilu. Ale taky nedělá školní úkoly (párkrát to zkusil, ale výsledkem bylo "sýdliště" - odvozeno od slova bydlet, " bublyna "- protože byla mýdlová), nenakupuje, pouze dělá nosiče (nedávno měl koupit dvě sekané – samo sebou syrové, výsledkem byly dva pecny hotové sekané z bufetu, za cenu dovezených lanýžů).                                       

 

Tam, kde já umírám strachy, je v klidu - sekání sekerou, zapalování ohňů, výuka plavání vhozením do vody, jízdy na motorce apod. Nečte dětem pohádky, protože jeho přednes je jednadlouhávěta, tak se radši dívají na filmy, kde jeden pašák vymlátí sám planetu. Prostě - mému muži nedá moc práce být tátou, ale děti to vždy vítaly a Mauglí, jak je vidět, to ocenil taky. Loni nastoupil náš kokosáček do první třídy. V pololetí samé jedničky!                                                                                                                                 

 

A to k nám v listopadu připluly tři holčičky, naše poslední zázraky....

Autor: Magdaléna Zemanová | úterý 19.6.2012 8:33 | karma článku: 18,53 | přečteno: 1084x
  • Další články autora

Magdaléna Zemanová

Zachránit život...

Pípla mi SMS zpráva. Marťan: Mami, koukej, mám jít? Zvětšila jsem si obrázek v mobilu: Chceš udělat dobrý skutek? Zachránit život? DARUJ KREV.

23.11.2022 v 19:20 | Karma: 20,85 | Přečteno: 487x | Diskuse| Osobní

Magdaléna Zemanová

Klíček k srdci

Na naší krušnohorské samotě mrzne a já v rukou zahřívám nálepku na sklo našeho auta: "JSEM PĚSTOUN - JAKÁ JE TVÁ SUPERSCHOPNOST?"

9.12.2021 v 14:48 | Karma: 23,14 | Přečteno: 619x | Diskuse| Společnost

Magdaléna Zemanová

Pěstounství - známka punku II.

Hvězda zhasla. Ani známka punku nezmohla nic. Malá víla se vrátila do ústavního zařízení. Rozhodnutím soudu. To nepochopíš, fakt. U přechodné pěstounky měla biologická matka každý týden kontakt s dítětem.

14.9.2021 v 18:12 | Karma: 26,40 | Přečteno: 847x | Diskuse| Ostatní

Magdaléna Zemanová

Pěstounství - známka punku

Jako dlouhodobý pěstoun jsem se setkala se vším možným, úřady počínaje a sousedy konče. A myslela jsem, že mne nic nepřekvapí natolik, že se mi z toho sevře žaludek, že nebudu vědět kudy kam. Ale přece...

11.9.2021 v 12:30 | Karma: 40,70 | Přečteno: 2129x | Diskuse| Společnost

Magdaléna Zemanová

Jsem dlouhodobý pěstoun a připadám si jako pitomec.

3.2.2020 se konalo jednání k připomínkám návrhu Novely sociálně právní ochrany dětí, z pera MPSV a mně to nedá, abych se neptala: Co to tam sakra šňupete za matroš?"

6.2.2020 v 12:00 | Karma: 45,24 | Přečteno: 10762x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Policie pátrá po dezinformátorovi Zítkovi. Nedorazil k soudu

23. dubna 2024  15:54,  aktualizováno  16:34

Policie pátrá po dezinformátorovi Pavlu Zítkovi. V úterý odpoledne o tom informovala na svém webu....

Žalobce žádá pro Limberského a společníky peněžitý trest za vydírání

23. dubna 2024  16:32

Peněžitý trest navrhuje státní zástupce pro čtyři aktéry schůzky v karlovarské kavárně, kterou...

Byla tam snaha mě zpochybnit, řekla Hynková Vrbová u soudu s Cimickým

23. dubna 2024  11:02,  aktualizováno  16:18

Je důležité, aby se na oběti sexuálního násilí nahlíželo jako na ty, kterým se má věřit, ne je...

Na sídlišti v Písku někdo zastřelil ročního psa, majitel se teď bojí o děti

23. dubna 2024  16:15

Neznámý člověk za bílého dne střelil vzduchovkou mladou fenku na zahradě na píseckém sídlišti...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1813x
Být pěstounskou mámou znamená - být stále na stráži a připravena na cokoli.http://pestouni-pestounum.webnode.cz/