Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zachránit život...

Pípla mi SMS zpráva. Marťan: Mami, koukej, mám jít? Zvětšila jsem si obrázek v mobilu: Chceš udělat dobrý skutek?                                                        Zachránit život?                                                        DARUJ KREV.

 Znovu SMS: Mám jít?Odpovídám, že budu moc pyšná, když půjde.SMS: Tak já půjdu. Děda taky dával krev, má plaketu Jánského, že jo? Říkal mi to.Nebývám plačka, ale slzy se mi nějak samy nahrnuly do očí.Sakra.Ten kluk, ten "KLUK S KÉRKOU DĚCÁK", ten Marťan, kvůli kterému jsem přeskočila stůl a chtěla mu vymáchat tu jeho drzou hubu, ten nevychovanec a celodenní spáč, ten lenoch a čuně, ten...Bude darovat krev a nejen to.Končí učiliště a půjde dál, je na něj spolehnutí a nesmysly z něj lezou jen sporadicky, dělá si řidičák a vůbec, vede si dobře.Kluk, nad kterým všichni zlomili hůl, který k nám do rodiny přišel, když mu bylo třináct, který dvě třetiny svého dosavadního života strávil v děcáku. A tak tu bulím a zároveň se dmu pýchou, že je to snad trochu i naše zásluha, že vypouštíme do dospělosti bezvadnýho kluka.Jen jdi můj Marťane, jdi a dělej dobrý skutky, je jich na světě moc potřeba. A vy popřemýšlejte a možná je u vás místo a taky máte chuť zachránit život (a nemusíte darovat jen krev),STAŇTE SE PĚSTOUNEM!

Autor: Magdaléna Zemanová | středa 23.11.2022 19:20 | karma článku: 20,85 | přečteno: 489x
  • Další články autora

Magdaléna Zemanová

Klíček k srdci

Na naší krušnohorské samotě mrzne a já v rukou zahřívám nálepku na sklo našeho auta: "JSEM PĚSTOUN - JAKÁ JE TVÁ SUPERSCHOPNOST?"

9.12.2021 v 14:48 | Karma: 23,14 | Přečteno: 619x | Diskuse| Společnost

Magdaléna Zemanová

Pěstounství - známka punku II.

Hvězda zhasla. Ani známka punku nezmohla nic. Malá víla se vrátila do ústavního zařízení. Rozhodnutím soudu. To nepochopíš, fakt. U přechodné pěstounky měla biologická matka každý týden kontakt s dítětem.

14.9.2021 v 18:12 | Karma: 26,40 | Přečteno: 847x | Diskuse| Ostatní

Magdaléna Zemanová

Pěstounství - známka punku

Jako dlouhodobý pěstoun jsem se setkala se vším možným, úřady počínaje a sousedy konče. A myslela jsem, že mne nic nepřekvapí natolik, že se mi z toho sevře žaludek, že nebudu vědět kudy kam. Ale přece...

11.9.2021 v 12:30 | Karma: 40,70 | Přečteno: 2129x | Diskuse| Společnost

Magdaléna Zemanová

Jsem dlouhodobý pěstoun a připadám si jako pitomec.

3.2.2020 se konalo jednání k připomínkám návrhu Novely sociálně právní ochrany dětí, z pera MPSV a mně to nedá, abych se neptala: Co to tam sakra šňupete za matroš?"

6.2.2020 v 12:00 | Karma: 45,24 | Přečteno: 10762x | Diskuse| Společnost

Magdaléna Zemanová

Dítě s kérkou "děcák."

Stali jsme se pěstouny před mnoha lety a děti, které jsme postupně přijali, máme v srdci za vlastní. Ale nejsou naše, nejsou z naší krve, z nás narozené.

17.12.2019 v 21:48 | Karma: 41,58 | Přečteno: 4826x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

KOMENTÁŘ: Český důchodce, pro vládu nepřítel číslo jedna

25. dubna 2024  7:47

Vláda dokola opakuje, že nebude na důchody pro příští generace a zbankrotujeme. Nic takového...

Arizonští poslanci zrušili 160 let starý zákon, který zakazoval potraty

25. dubna 2024  6:54

Zákonodárci ve Sněmovně reprezentantů v americkém státě Arizona ve čtvrtek schválili zrušení zákona...

Poslední mrazivá noc. Od pátku se bude oteplovat, v neděli se vrátí letní teploty

25. dubna 2024  6:32

Ve čtvrtek budou ještě teploty podprůměrné a na horách může sněžit. V pátek ráno dokonce hrozí na...

Rusko vyrábí víc zbraní, než potřebuje na Ukrajině, varoval německý ministr

25. dubna 2024  6:13

Rusko podle odhadů německého ministra obrany Borise Pistoriuse už vyrábí více zbraní a munice než...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1813x
Být pěstounskou mámou znamená - být stále na stráži a připravena na cokoli.http://pestouni-pestounum.webnode.cz/