Duhová rodina

17. 09. 2014 11:40:00
Úplně nejdřív, ach jak jsem blbá, jsem si myslela, že duhová rodina je něco jako indigové děti nebo tak nějak...



Jaké bylo moje překvapení, když jsem si přečetla článek pana bývalého kancléře Hasenkopfa, který byl plný nechutnosti a plivanců ve jménu dětí.
Pane jo.
Duha se mi líbila vždycky, se zalomeným krkem jsem jako dítě vyhlížela přes sluníčko, po dešti, barevný oblouk na nebi.
Viděla jsem i dvě, tři nad sebou.
Nikdy mne nezajímalo jak se tvoří.
Z čeho se tvoří.
Prostě byly.

V samošce, kam jsem chodila pro pytlíkové mléko, seděla za kasou prodavačka s vousy.
Ano, s vousy.
Tenkrát nebyly depilátory a epilátory, lasery a všelijaké jiné potvory, aby kůže dámy byla hladká jako samet.
A tahle dáma vypadala spíš jako strejda.
Taky se oblékala jako muž a mluvila hlasem hlubším než můj táta.
Nevím jestli s někým žila, ale evidentně BYLA ON!

Po mnoha letech jsem v jednom pracovním procesu potkala kluka, který byl bezva a taky se pěkně smál a neměl trapný kecy.
BYL ONA.
Nikdy jsem neměla lepší kámošku.

A jak život šel, semlel i mou rodinu a dvě spojil v jednu a já vyvdala dceru, která prostě JE NA HOLKY.
Tak a je to venku.
(ne, nevadí jí, že to sem píšu, je to dospělá holka)
Sice si potřebovala ujasnit, jak to v soukromí má a než se tak stalo, narodily se jí dvě děti, ale teď už má jasno.
Fajn.

No a teď k tomu, jestli mají i "TIHLE" a "TYHLE" právo adoptovat děti.
A já se ptám: "Sakra, proč by neměli mít právo?"

Ráda bych viděla pana Hasenkopfa a jemu podobné, kdyby jejich Pepíček, František, Jaromil...kdyby jejich vlastní krev, syn nebo dcera, byli homosexuální.
Třeba by Pepa chtěl děti, možná by Frantík rád adoptoval s partnerem mrně a nebo Jaromil poskytnul adoptivní náruč dítěti, které nikdo nechce a roky čeká na své heterosexuální rodiče.
Třeba by se všem otevřely oči a taky by potom mohl být "děda Hasenkopf", protože jinak to asi nepůjde.

Co vede lidi k takové nevraživosti.
Ve jménu čeho jsou schopní slabé, nemocné, staré, JINÉ...urážet, zesměšňovat, soudit...

Nemáme v lásce Rusáky, protože nás jejich ideologií krmili 40let. Co z toho, že obyčejní Rusové třou bídu s nouzí a o nás se nestarají.
Nenávidíme Němce, protože jejich dědové byli fašisti. Co z toho, že dnešní Němci válčit nechtějí.
Nesnášíme Cikány, protože nepracují, kradou... Co na tom, že černýmu klukovi po vyučení nedá nikdo práci.
Smějeme se Židům a myslíme si, že jsou všichni v balíku. Co na tom, že většina nepozná Žida ani podle jména, natož nosu!
Nemáme rádi Amíky, kteří se prý cpou všude. Co na tom, že co je z Ameriky, je COOL.
Vysmíváme se Vietnamcům za jejich stánky. Co na tom, že nakupovat k nim chodí půl národa.
Nadáváme homosexuálům. Co na tom, že "buzerant nebo lesba" se může narodit komukoli z nás a nic s tím nenaděláte...
Věřte, že "oni" by si sami přáli být tou většinou.

ANO, JSEM PRO TO, ABY MOHLI REGISTROVANÍ PATNEŘI ADOPTOVAT DÍTĚ.
Je tolik dětí v ústavech, které nikdo nechce a nepoznala jsem ani jednoho heterosexuálního křiklouna, který by si adoptoval dítě.

Můžu pokračovat dál a dál....
Tak kdo je vlastně normální.
A proč? Kdo to vlastně určuje?

Češi?
Jací?
Pupkáči v hospodách?
Nebo ti, kteří prohrají v bednách prachy, domy...
Ti, kteří jsou chytří jen doma a nikde jinde nemají názor?
Češky, které mají tři značková trika a už jsou honorace v Bibione?
Politici, kteří dělají ostudu doma i ve světě?
Pane jo. To jsme to dopracovali.

Dívám se na duhu a .... jo, je to symbol.
Barevné spektrum v jednom pásu.
A přestože mnozí nemusejí souhlasit, měli respektovat a nesoudit:

-podle barvy kůže,
-podle národnosti
-vzdělání
-sexuální orientace
-náboženství
-zdraví
-majetku
-vzhledu atd.

Posuzujte, prosím, lidi podle čistoty jejich srdce.

Autor: Magdaléna Zemanová | středa 17.9.2014 11:40 | karma článku: 26.84 | přečteno: 2453x

Další články blogera

Magdaléna Zemanová

Zachránit život...

Pípla mi SMS zpráva. Marťan: Mami, koukej, mám jít? Zvětšila jsem si obrázek v mobilu: Chceš udělat dobrý skutek? Zachránit život? DARUJ KREV.

23.11.2022 v 19:20 | Karma článku: 20.21 | Přečteno: 445 | Diskuse

Magdaléna Zemanová

Klíček k srdci

Na naší krušnohorské samotě mrzne a já v rukou zahřívám nálepku na sklo našeho auta: "JSEM PĚSTOUN - JAKÁ JE TVÁ SUPERSCHOPNOST?"

9.12.2021 v 14:48 | Karma článku: 22.71 | Přečteno: 592 | Diskuse

Magdaléna Zemanová

Pěstounství - známka punku II.

Hvězda zhasla. Ani známka punku nezmohla nic. Malá víla se vrátila do ústavního zařízení. Rozhodnutím soudu. To nepochopíš, fakt. U přechodné pěstounky měla biologická matka každý týden kontakt s dítětem.

14.9.2021 v 18:12 | Karma článku: 26.22 | Přečteno: 821 | Diskuse

Magdaléna Zemanová

Pěstounství - známka punku

Jako dlouhodobý pěstoun jsem se setkala se vším možným, úřady počínaje a sousedy konče. A myslela jsem, že mne nic nepřekvapí natolik, že se mi z toho sevře žaludek, že nebudu vědět kudy kam. Ale přece...

11.9.2021 v 12:30 | Karma článku: 40.68 | Přečteno: 2115 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 13.94 | Přečteno: 253 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 18.23 | Přečteno: 433 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 5.12 | Přečteno: 109 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 31.13 | Přečteno: 592 | Diskuse
Počet článků 54 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1811
Být pěstounskou mámou znamená - být stále na stráži a připravena na cokoli.http://pestouni-pestounum.webnode.cz/

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...