Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MAVIS66

22. 6. 2012 15:34
Mam

dotaz prosim, to uz tady nebudete nic psat ? Byla by to velka skoda ;-(

Dekuji za odpoved.

Zuzka

0 0
možnosti

MAVIS66

22. 6. 2012 1:43
Krasne

napsane, dekuji R^V

1 0
možnosti

Camino.

22. 6. 2012 8:54
Krasne a diky za lidi, jako jste Vy!

Docela jsem to s Vami prozivala, kdyz mi bylo asi 17 rodice se rozhodli, ze dum je docela prazdny, ja jsem stale na intru........ a tak zajeli do detskeho domova v Radosove, chteli kluka, ktereho by si brali domu na vikendy, prazdniny a svatky. Vedeli, ze vetsina deti ma rodice a nejsou pro adopci. Vratili se domu se 3 kluky, dva byli bratri a nechteli se vzdat spolecnosti tretiho. Tak jsme meli 3. Jsem s nimi stale ve styku, i kdyz jsou dnes otcove a ja sama platim skolu decku v Nepalu, znam ho, pise mi dopisy....... a obcas ho navstivim.V

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1813x
Být pěstounskou mámou znamená - být stále na stráži a připravena na cokoli.http://pestouni-pestounum.webnode.cz/