Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Stávka Klokánků versus Stávka pěstounské mámy.

STÁVKA KLOKÁNKŮ versus STÁVKA PĚSTOUNSKÉ MÁMY Jsem pěstounská máma. Pro většinu lidí to znamená, že mám doma cizí děti, abych nemusela chodit do práce. Aby mi vydělávaly.

 

Jsem pěstounská máma. Pro většinu lidí to znamená, že mám doma cizí děti, abych nemusela chodit do práce. Aby mi vydělávaly. Abych si mohla postavit barák, jezdit na dovolenou nebo zakoupit bezva nové auto.

Ha,ha,ha.

Děti jsou u nás doma už nějaký ten pátek, spíš rok, než pátek a naši známí by je nechtěli ani za milion.
Nevyměnili by své volné večery, pohodlné víkendy, romantické dovolené pro dva pro tyhle prcky.
Nemají zájem o lustraci svých domovů sociálkou nebo doprovodnou ogranizací, netouží se dívat na úředníky, kteří se tváří, že bychom s manželem měli dělat něco užitečného a ne být živi z dětí.

Ha, ha, ha.

Dočetla jsem se, že Klokánky budou stávkovat.

Dětské domovy, Klokánky, Zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc, Kojenecké ústavy - ti jsou živi z dětí, protože kolik dětí, tolik financí.
Ne pěstouni.
Pěstounská péče je natolik specifická, že nějaká stávka nikam nevede.
Stávkuje se proto, že určitá skupina lidí chce dosáhnout svého cíle, až potud ano, to je O.K., ale mohu já stávkovat?

Ha, ha, ha.

Já, pěstounská máma sice mohu vyrazit do Prahy a mávat před MPSV transparentem, že DĚTI PATŘÍ DOMŮ, ale co dál? Každá stávka je volání ke změně, každá stávka má i své pokračování a to znamená, že nevyjedou autobusáci, ve škole se neučí, zavřou se ordinace a pěstouni?
Pěstouni se přece musí i dál starat o děti, které jim stát svěřil, stejně jako Klokánky nebo ne?

Dnes jsem zaplatila dětem letní tábor a zaplatila jsem přesně tolik, kolik dostávám od státu příspěvek na úhradu potřeb dítěte, znamená to tedy, že dalších 14 dní vlastně nemá oficiálně dítě co jíst, nemá nárok na boty, plavky, kapesné atd.
Ledaže by pěstoun sáhl do svých zdrojů a z odměny pěstouna vykouzlil sandále, bramborák a nějakou tu pětku na zmrzlinu.
Ale z čeho?
Pěstounova odměna je 8 000,- hrubého (při péči o jedno dítě).
Nabízí se otázka, zda pěstoun uživí z této částky sám sebe, natož dítě.
Další otázkou je, že pěstoun nemá vyživovací povinnost k dítěti, vlastně je to jedna z mála věcí, kdy povinnost nemá, jinak snad ve všem.
Povinnosti, vyplývající z této činnosti jsou zhruba následující:

- skákat jak OSPOD a Doprovodná organizace píská
- podporovat styk s biol. rodinou
- dovážet dítě do vězení
- školit se
- zahlazovat a tišit následky z ústavní péče a bioloické rodiny
- spolupracovat s odborníky, kteří vesměs tvrdí, že láska vše zahojí
- nechat si od dětí nadávat, ničit vlastní majetek, lhát, okrádat...
- povinnosti spolupracovat se školou, úřady, poradnami
- povinnost věnovat se a pečovat 24hodin, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce o dítě (děti), které nejsou naše

SKUTEČNĚ SI NĚKDO MŮŽE MYSLET, ŽE MÁME DĚTI PRO PENÍZE?

Ha, ha, ha.

Stávkovala bych ráda, stávkovala bych ihned.
Za co bych stávkovala?

- za právo být pěstoun zaměstnanec
- za právo říci ne, když se biologický rodič neumí chovat a se svými právy si zaparkuje dítě v mé péči
- za právo na slušný příjem, ze kterého se dá žít (ne, minimální mzda to fakt není)
- za právo chránit, mně svěřené dítě

STÁVKUJI VIRTUÁLNĚ!
(nemám jinak čas, píšu úkoly, koupu, stříhám vlasy, povídám pohádky, chodím na procházky, vysvětluji, nakupuji, oblékám, naslouchám...
DĚTI PATŘÍ DOMŮ DO RODIN, NE DO DĚCÁKŮ, KOJEŇÁKŮ, KLOKÁNKŮ!!

Autor: Magdaléna Zemanová | pondělí 20.3.2017 15:41 | karma článku: 28,90 | přečteno: 1262x
  • Další články autora

Magdaléna Zemanová

Zachránit život...

Pípla mi SMS zpráva. Marťan: Mami, koukej, mám jít? Zvětšila jsem si obrázek v mobilu: Chceš udělat dobrý skutek? Zachránit život? DARUJ KREV.

23.11.2022 v 19:20 | Karma: 20,85 | Přečteno: 487x | Diskuse| Osobní

Magdaléna Zemanová

Klíček k srdci

Na naší krušnohorské samotě mrzne a já v rukou zahřívám nálepku na sklo našeho auta: "JSEM PĚSTOUN - JAKÁ JE TVÁ SUPERSCHOPNOST?"

9.12.2021 v 14:48 | Karma: 23,14 | Přečteno: 619x | Diskuse| Společnost

Magdaléna Zemanová

Pěstounství - známka punku II.

Hvězda zhasla. Ani známka punku nezmohla nic. Malá víla se vrátila do ústavního zařízení. Rozhodnutím soudu. To nepochopíš, fakt. U přechodné pěstounky měla biologická matka každý týden kontakt s dítětem.

14.9.2021 v 18:12 | Karma: 26,40 | Přečteno: 847x | Diskuse| Ostatní

Magdaléna Zemanová

Pěstounství - známka punku

Jako dlouhodobý pěstoun jsem se setkala se vším možným, úřady počínaje a sousedy konče. A myslela jsem, že mne nic nepřekvapí natolik, že se mi z toho sevře žaludek, že nebudu vědět kudy kam. Ale přece...

11.9.2021 v 12:30 | Karma: 40,70 | Přečteno: 2129x | Diskuse| Společnost

Magdaléna Zemanová

Jsem dlouhodobý pěstoun a připadám si jako pitomec.

3.2.2020 se konalo jednání k připomínkám návrhu Novely sociálně právní ochrany dětí, z pera MPSV a mně to nedá, abych se neptala: Co to tam sakra šňupete za matroš?"

6.2.2020 v 12:00 | Karma: 45,24 | Přečteno: 10762x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Kolegu lídra kandidátky AfD zadrželi, dával Číně informace z europarlamentu

23. dubna 2024  8:38,  aktualizováno  15:45

Německá policie zadržela v noci v Drážďanech spolupracovníka Maximiliana Kraha, lídra kandidátky...

Nevěřte lžím a pomluvám, obhajuje Babiš neúčast na jednání o důchodech

23. dubna 2024  14:49,  aktualizováno  15:43

Poslanec a šéf ANO Andrej Babiš na svém účtu na sociální síti X zveřejnil video, ve kterém...

Zesílíme útoky na sklady západních zbraní, část jsme ukořistili, uvedl Šojgu

23. dubna 2024  15:21

Sledujeme online Ruská armáda zesílí útoky na ukrajinská skladiště, ve kterých jsou uložené zbraně dodávané Západem....

Konec uhlí do roku 2030 nestíháme, stát transformaci brzdí, míní Topolánek

23. dubna 2024  15:20

Pro transformaci a dekarbonizaci energetiky nebude tolik peněz, kolik se očekávalo, a změny...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč

  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1813x
Být pěstounskou mámou znamená - být stále na stráži a připravena na cokoli.http://pestouni-pestounum.webnode.cz/