Magdaléna Zemanová

Milý anonyme.

6. 04. 2017 18:14:18
Tak a je to tady... Až dodnes jsem myslela, že mne všichni milují nebo alespoň jim nevadím (jo, jo, jsem naivní a hloupá, vím). Někomu vadím a zřejmě hodně.

Anonymní dopis, zaslaný mému oblíbenému OSPODu, sociálce, se kterou nemám sebemenší problém, neprudí a náš vztah je víc než profesionální, taky proto, že berou naše nevycválané děti na tábory, pobyty a výlety, roztočil v mé hlavě kolotoč otázek?
Co chtěl anonym říci?
Na co chtěl upozornit, když nakopíroval pouze články z mého Idnes blogu?
Co ho tak žere a proč nenapsal mně?
Ptám se, proč se pisatel(ka) ke své stížnosti na mé články, nepodepsal(la).
HRDINA

Jsem pěstounskou mámou dlouho. Obrací se na mne hodně pěstounů a svěřují se s tím či oním a každý si to pak může přečíst na tomto blogu.
Znám spoustu pěstounských rodin a věřte, že všechny trápí to samé.
Píšu a psát nepřestanu, píšu o tom, co pěstounství je, co obnáší, píšu o "jiných" dětech, které nevyrostly v mém břiše.
Aby bylo jasno, milý anonyme:
nabízím ti posezení u kávy, lekci slušného chování zdarma a třeba i přednášku o pěstounské péči. Taky bych se ráda zeptala co tě k anonymním hlášením vede a proč.
Spím dobře, děti v mé péči prospívají, nemám potíže s úřady, školou ani u nás ve vsi. Přesto si myslím, že situace dlouhodobých pěstoun je špatná, kredit téměř žádný a povědomost veřejnosti téměř nulová.
A tak to změním, protože nejde o mě, ale o děti.

Madla Zemanová

Autor: Magdaléna Zemanová | karma: 28.77 | přečteno: 1577 ×
Poslední články autora