Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Chce se mi utéct ..... a není kam

Už jsem z toho všeho fakt na prášky. Před půl rokem na mě odevšad koukala Ivetka Bartošů, královna bláznů, ožralů a sebemrskačů, teď zase Rath Nerath, chytrej chlap, kterej se dal blbě chytit. A aby toho nebylo málo, tak poseroutka z Břeclavi, kterému je šestnáct, dokázal rozdmýchat rasovou nenávist hned dvakrát.....

Vždy, když na mne hleděla odulá "Bartoška", tak jsem si říkala, že by bylo na čase se zabývat něčím pořádným, že toto je opravdu nešetrné zacházení s našimi lesy a šup - Ivetka byla zrecyklována.                 

Netušila jsem, že to pravé počteníčko mě teprve čeká. Rathův (prý) charismatický, neodolatelný obličej na mě civí z každého novinového plátku. Nic nového, stále: Pes jitrničku sežral. A také žádní další Davidové,  Goliášové ( kdo je kdo v tomto případě ?).                                                                                                 

Kdyby se policajti pořádně jukli do krabic dalších pánů politiků, tak by se nám to mezi zákonodárci pěkně vyčistilo. No nic, na český rybník je povolen jeden mega kapr za rok, dva tři, pět...                                          

A než se pan Rath zabydlel na našem WC, už tu máme nezletilého libového frajírka, který v šestnácti letech dokázal vyvolat demonstrace, sbírky, hněv a rasismus obou BAREV. Nestačí, aby byl bit jak žito, nestačí, že se jeho matka omluvila.                                                                                                                          

Neomluvila se žádná z televizí, která natáčela rozhovory a reportáže před uzavřením případu, dali prostor nešťastné mámě, která věřila svému synovi ( kdo by to neudělal ) a puberťákovi, který to rozjel a potom už nemohl couvnout a tím média ohně přilila.                     

Nesoudím lidi podle barvy nosu, koukám na jiskru v očích a tu dle mého nemá ani kluk Petro ani Romové, kteří opět svými nesmyslnými nároky klesají ke dnu. Je pravda, že pokud by to bylo obráceně, tak reakce je stejně bouřlivá. Bílí parchanti x černí parchanti.                                                                 

Haloooo! Nebylo by lepší, aby si za těch sto hadrů od Michala Davida, udělala Břeclav multikulturní černobílou merendu, kde by se promítaly černobílé filmy, pojídal černobílý dortík Metro a kde by se hrály šachy v barvách lidu.....                                                                                                                                                       

Někdy bych utekla a není kam. Jsem zvláštní případ. Pěstounka. Nevidím barvy, vidím lidi, příběhy, osudy. Mám doma KOKOSÁKA. Černé dítě v bílé rodině. Navrch černé uvnitř bílé. Černý gadžo. Safra, mě je to vlastně jedno... odtud prostě není kam. Madla

Autor: Magdaléna Zemanová | pátek 25.5.2012 0:30 | karma článku: 18,16 | přečteno: 1288x
  • Další články autora

Magdaléna Zemanová

Zachránit život...

Pípla mi SMS zpráva. Marťan: Mami, koukej, mám jít? Zvětšila jsem si obrázek v mobilu: Chceš udělat dobrý skutek? Zachránit život? DARUJ KREV.

23.11.2022 v 19:20 | Karma: 20,85 | Přečteno: 500x | Diskuse| Osobní

Magdaléna Zemanová

Klíček k srdci

Na naší krušnohorské samotě mrzne a já v rukou zahřívám nálepku na sklo našeho auta: "JSEM PĚSTOUN - JAKÁ JE TVÁ SUPERSCHOPNOST?"

9.12.2021 v 14:48 | Karma: 23,14 | Přečteno: 622x | Diskuse| Společnost

Magdaléna Zemanová

Pěstounství - známka punku II.

Hvězda zhasla. Ani známka punku nezmohla nic. Malá víla se vrátila do ústavního zařízení. Rozhodnutím soudu. To nepochopíš, fakt. U přechodné pěstounky měla biologická matka každý týden kontakt s dítětem.

14.9.2021 v 18:12 | Karma: 26,52 | Přečteno: 852x | Diskuse| Ostatní

Magdaléna Zemanová

Pěstounství - známka punku

Jako dlouhodobý pěstoun jsem se setkala se vším možným, úřady počínaje a sousedy konče. A myslela jsem, že mne nic nepřekvapí natolik, že se mi z toho sevře žaludek, že nebudu vědět kudy kam. Ale přece...

11.9.2021 v 12:30 | Karma: 40,70 | Přečteno: 2134x | Diskuse| Společnost

Magdaléna Zemanová

Jsem dlouhodobý pěstoun a připadám si jako pitomec.

3.2.2020 se konalo jednání k připomínkám návrhu Novely sociálně právní ochrany dětí, z pera MPSV a mně to nedá, abych se neptala: Co to tam sakra šňupete za matroš?"

6.2.2020 v 12:00 | Karma: 45,24 | Přečteno: 10766x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Mexičtí narkos už nepašují peníze, platí si šmouly. Je to legální a bez rizika

5. května 2024

Premium Vsaďte se, že nevíte, jak mexičtí narkos pašují peníze z Ameriky. Jistě, viděli jste v seriálech na...

Nová vlna podvodů. Vyluxovaným účtem to nekončí, přeprodávají se osobní data

5. května 2024

Premium Kyberzločinu dlouhodobě přibývá, v Česku se s končící lhůtou pro daňová přiznání podvodníci...

Životní prostředí v Československu patřilo k nejhorším na světě, líčí vědec

5. května 2024

Premium V roce 1989 se stal vůbec prvním ministrem životního prostředí. Profesor Bedřich Moldan patří mezi...

Auto za tahačem s tankem zastavilo. Už ale ne kamion, který osobák sešrotoval

4. května 2024  9:48,  aktualizováno  21:52

Při nehodě tří aut zemřel na dálnici D1 mezi Bohumínem a Polskem jeden člověk, další dva jsou...

  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1813x
Být pěstounskou mámou znamená - být stále na stráži a připravena na cokoli.http://pestouni-pestounum.webnode.cz/