Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IK

Vystihla jste přesně zásadní problém "kult biologické rodiny". Jako kdyby rodiče dělalo poskytnutí genetického materiálu. Rodiče přeci dělají probdělé noci při klubání zoubků, utěšování a balení horečkou malátného dítěte do mokrých prostěradel, nekonečné napomínání, upomínání a kárání kolem úklidu, ztrácení věcí nebo úkolů do školy, strach při nedodržení domluvené doby návratu, chválení za úpěchy ve škole, povzbuzování při učení jízdy na kole, vymýšlení kostýmů na dětskou besídku...

o zabezpečení běžných potřeb dítěnte ani nemluvě.

Kdy už to ty OSPODy a sociálky pochopí?

0 0
možnosti
JP

Kdysi jsem se o pěstounství zajímala a chtěla jsem ho dělat. Pak jsem si zjistila, jak se stát chová k pěstounkám v SOS vesničkách. K tomu jsem zjistila, že bych sice vychovávala děti v pěstounské péči, ale musela bych na ně vydělávat, neb stát neuhradil ani to, co děti potřebovaly (na svůj příjem bych rezignovala, klidně bych ho i oželela). Došla jsem k názoru, že nejsem tak bohatá, abych vydělávala ještě na pěstounské děti, když mám dost do dělat, abych uživila sebe a svoje dítě.

1 0
možnosti
Foto

Jak jsem si všiml pod Vaším blogem je hned reklama,která hledá pěstouny...moc to asi nezabírá.:-/Bohužel je to tak, v některých případech je zájem dítěte na posledním místě.Je to vše o lidech.My jsme měli velké štěstí,OSPOD i soud nám všem vyšel maximálně vstříc a byl to skvělý zážitek přímo ze všech cítit jak moc nám všem fandí a jak jim jde o štěstí a šanci na dobrý život pro "našeho" prcka....

0 0
možnosti
JN

J71a96n 30N21o88v32á61k

5. 11. 2019 10:55

Ivánek se neměl klanět medvědovi ale dědečkovi Hříbečkovi (za jeho dárky a rady).:-)

2 0
možnosti
MZ

Je to tak, uvědomila jsem si to pozdě :-)

0 0
možnosti
Foto

Strašně smutné čtení. A velká karma.R^

7 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1813x
Být pěstounskou mámou znamená - být stále na stráži a připravena na cokoli.http://pestouni-pestounum.webnode.cz/